SALAMANDER v pohybu

Od 80-let minulého století následuje jeden mílový krok za druhým. V roce 1983 překračuje poprvé v historii obrat společnosti Salamander hranici jedné miliardy marek. Značku zná více než 90% populace v Německu a její rozvoj je díky novému designu prodejen stále více patrný. Posílen je také rozvoj firmy za hranicemi Německa. Nové dceřinné společnosti v Polsku, Maďarsku a České republice byly založeny v r. 1992, brzy poté následovaly společnosti v Rusku a Spojených arabských emirátech.

Na konci března 2005 byla společnost Salamander převzata skupinou EganaGoldpfeil, společností registrovanou na burze v Hong-Kongu a s evropským sídlem v Offenbachu u Frankfurtu n.M. Tímto spojením bylo firmě Salamander umožněno využít dlouholeté zkušenosti skupiny EganaGoldpfeil při výrobě hodnotných výrobků z kůže a zároveň se začlenit do skupiny koncernových luxusních značek, jako jsou značky Goldpfeil, Comtesse a JOOP!. Aby byl výčet úplný, zapomenout bychom neměli ani na značku Sioux. Tímto převzetím byla také mimo jiné zajištěna výroba kabelek a kožené galanterie ve vlastních výrobních závodech. Vlastní tým vývojových pracovníků se stará, aby zákazník nalezl pod značkou Salamander vždy ty poslední trendy a modní styly.

Od roku 2005 přináší firma Salamander na trh nová měřítka při výstavbě nových prodejen. Architektonický koncept, který je důsledně používán, bere vždy ohled na místo, ve kterém nová prodejna vzniká. Podle tohoto konceptu byly v roce 2005 otevřeny tři nové prodejny v České republice, v březnu 2007 k nim přibyla i první prodejna na Slovensku v Shopping Parku Avion Bratislava.

V únoru 2009 mĕní SALAMANDER opĕt majitele. Holding ara AG se stává výlučným majitelem jak společnosti SALAMANDER Nĕmecko, tak i všech dceřiných společností. Převzata byla i veškerá práva ke značkám SALAMANDER a Lurchi.